Reklamacje
Reklamacje
 
Jako klient masz możliwość złożenia reklamacji z tytułu
gwarancji lub niezgodności produktu z umową.
 
 
Jak zgłosić reklamację z tytułu gwarancji?
 
Reklamację z tytułu gwarancji kieruj bezpośrednio do producenta zakupionego produktu. Jego dane znajdziesz w karcie gwarancyjnej.
 
 
Jak zgłosić reklamację z tytułu niezgodności produktu z umową?
 
W przypadku niezgodności produktu z zawartą umową, jako konsument masz prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
 
Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.
 
Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:
 
1. adres e-mail: lareka-aosiadla@o2.pl, na który możesz wysłać reklamację
 
2. adres Sprzedawcy: LAreka Larinets Sp.k., ul. Bakończycka 9, 37-700 Przemyśl
 
3. telefon kontaktowy: +48 605 250 497
 
Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu.
 
 
Informacje dodatkowe:
 
Twoje prawo do złożenia reklamacji z gwarancji zostało szczegółowo opisane w §9 Regulaminu Sklepu.
 
Twoje prawo do złożenia reklamacji z tytułu niezgodności produktu z umową zostało szczegółowo opisane w §10 Regulaminu Sklepu.
 
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
 
© LAreka Larinets. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.
Sklep korzysta z mechanizmu Cookies (Ciasteczek). Korzystanie z naszego sklepu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że zgadzają się Państwo na używanie tego mechanizmu.